انتشار اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون های ورود به حرفه مهندسان مردادماه ۱۴۰۰

انتشار اطلاعیه اعلام نتایج قطعی آزمون های ورود به حرفه مهندسان مردادماه ۱۴۰۰

به گزارش کلید واژه به نقل از دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان (مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان) پس از انتشار نتایج برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در مورخه ۱۳ تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ از روز شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان، نتایج بررسی اعتراض نسبت به نتیجه آزمون علی رغم اطلاعیه قبلی دفتر مقررات ملی ساختمان که قرار بود از روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ بر روی سایت سازمان قابل دسترس باشد روز چهارشنبه  ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ انتشار یافت.

داوطلبان آزمون می توانند از لینک زیر جهت اطلاع از نتیجه قطعی آزمون مردادماه ۱۴۰۰ ورود به حرفه مهندسان استفاده نمایند.

لینک نتیجه قطعی آزمون ورود به حرفه مهندسان

متن اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان

پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج قطعی آزمون های ورود به حرفه مردادماه ۱۴۰۰ در روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۷ ، بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون های یاد شده می رساند، با عنایت به بررسی های مکرر انجام شده پیرامون بازنگری در نتایج آزمون های ورود به حرفه (سوالات و پاسخنامه ها در کمیته های طراحی سوالات و کمیته های تجدید نظر، پس از بررسیهای نهایی، نتایج قطعی آزمون های موصوف استخراج گردیده و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال شده است. لذا کلیه داوطلبان محترم می توانند از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۲۴ با مراجعه به سامانه آزمون ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

در اجرای دستورالعمل های آزمون های مرداد ماه ۱۴۰۰ با توجه به بررسی های دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می باشد و صرفا قبولی شرکت کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت نام آزمونها احراز نموده اند مورد تائید بوده و نتایج یاد شده به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار می باشد. آن دسته از شرکت کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده اند می توانند در آزمون های دوره بعد شرکت نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می سازد گواهی قبولی صرفا یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به کار ایجاد نمی کند.

دوستان و داوطلبان آزمون می توانند از منابع مطالعاتی زیر برای موفقیت در آزمون استفاده نمایند.

کلید واژه های آزمون نظام مهندسی

تست های تالیفی آزمون نظام مهندسی

فیلم های آموزشی همه رشته ها

سوالات آزمون نظام مهندسی

اطلاعیه ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۰ (ورود به صلاحیت حرفه ای مهندسان)

انتشار اطلاعیه تعویق زمان برگزاری آزمون ورود به صلاحیت های حرفه ای مهندسان نوبت اول سال ۱۴۰۰

انتشار اطلاعیه دوره‌های آموزشی مشمولین نمرات ۴۸ و ۴۹ آزمون‌های ورود به حرفه (مردادماه ۱۴۰۰)

انتشار اطلاعیه بررسی اعتراض به آزمون ورود به حرفه مهندسان در بازه زمانی یک ماه (مردادماه ۱۴۰۰)

آشنایی مختصر و مفید با آزمون نظام مهندسی ساختمان و دریافت پروانه صلاحیت حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید