فراخوان برگزاری دوره مبانی عمومی بهداشت و ایمنی (HSE)و ارزیابی ریسک

به گزارش کلیدواژه و به نقل از سازمان نظام مهندسی استان قم فراخوان برگزاری دوره مبانی عمومی بهداشت و ایمنی (HSE)و ارزیابی ریسک به مدت ۳۵ ساعت در تاریخ های زیر از ساعت ۱۴ الی ۱۹ با توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار می گردد.

فراخوان برگزاری دوره مبانی عمومی بهداشت و ایمنی (HSE)و ارزیابی ریسک

♦-برگزاری دوره به صورت حضوری می باشد که مکان برگزاری متعاقباً اعلام میگردد

♦-مهلت ثبت نام تا پایان سه شنبه ۳۰ آذر ماه می باشد.

♦-هزینه شرکت در دوره با توجه به تخفیف و پرداخت بخشی از هزینه از طرف سازمان  ، مبلغ ۲/۳۵۰/۰۰۰ ریال می باشد که بایستی توسط عضو هنگام ثبت نام در سامانه نماسان پرداخت گردد.لازم به ذکر است جهت پرداخت هزینه بایستی از مرورگر Mozilla  استفاده فرمایید. لازم به ذکر که است که بعد از واریز وجه از طریق نماسان ثبت نام قطعی می گردد.

♦-ثبت نام کنندگان بایستی پس از واریز و ثبت نام نسبت به ارسال تصویر واریزی به شماره همراه ۰۹۱۹۱۵۰۹۰۶۵ از طریق واتساپ اقدام فرمایند.

♦-غیبت در طول دوره به منزله حذف از دوره میباشد.

♦-نماینده ذیصلاح اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان قم مسئول برگزاری دوره میباشد و احراز و صدور تاییدیه صلاحیت برای مسئول ایمنی توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان (اداره بازرسی کار)انجام می پذیرد.

♦-در صورت شرکت فعال در دوره و آزمون مربوط به قبول شدگان گواهینامه مسئول ایمنی از طرف اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعطا میگردد.

♦-ظرفیت دوره محدود و به تعداد ۶۰  نفر می باشد.

فراخوان برگزاری دوره مبانی عمومی بهداشت و ایمنی (HSE)و ارزیابی ریسک

داوطلبان آزمون نظام مهندسی برای تسلط بیشتر می توانند از منابع زیر استفاده نمایند:

کلید واژه های ازمون نظام مهندسی (همه رشته ها)

نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی

آزمون آنلاین مباحث و کتب

فیلم آموزشی مباحث

نمونه سوالات مباحث

دیدگاهتان را بنویسید